Nástenka
V tejto sekcii sú umiestnené informácie, o ktorých by mal vedieť každý vlastník, alebo nájomník. Informácie, ktoré sa týkajú iba obyvateľov domu, sú prístupné až po vyplnení používateľského mena a hesla.
HAVARIJNÁ SLUŽBA
UPOZORNENIE PRE UŽÍVATEĽOV BYTOV
Od 01.01.2018 sa mení spôsob nahlasovania havárií
Počas pracovných dní (pondelok až štvrtok) od 15.00 hod. do 22.00 hod. a v pracovný piatok od 13.00 hod. do 22.00 hod. |
|
OSBD Martin- vrátnica |
043/4241 711 |
|
|
Počas pracovných dní (pondelok až piatok) od 22.00 hod. do 7.00 hod., v dňoch pracovného voľna a cez sviatky NEPRETRŽITE |
|
DISPEČING havarijnej služby vodoinštalácia, elektroinštalácia, plynoinštalácia |
0905 245 452 |
ELBE Výťahy, s.r.o. Poruchová služba |
0919 313 474, 0919 313 494 |
SPP Poruchová služba |
0850 111 727 |
SSE Poruchová služba |
0800 159 000 |
STEFE Martin, a.s. Dispečing |
0800 700 707, 0918 733 757 |
Martinská Teplárenská, a.s. Poruchová služba |
043/4219 462, 0910 891 119 |
Náklady spojené s výjazdom havarijnej služby na odstránenie závady v byte si hradí vlastník bytu! |
V zmysle Zmluvy o výkone správy („Zmluva“) uzavretej podľa ustanovení § 8a nasl. zákona č. 182/1993 Z.z. o vlastníctve bytov a nebytových priestorov v znení neskorších predpisov, podľa „Zmluvy“ ,Čl. III. Práva a povinnosti správcu, odstavec 2.2., je správca OSBD Martin povinný zabezpečiť okrem iných dodávok tovarov a služieb aj havarijnú službu.
Táto služba je zabezpečená pre vodoinštalačné zariadenia, kúrenie, elektroinštaláciu, plynoinštaláciu. Za haváriu sa považuje taká závada, ktorej odstránenie neznesie odklad, najmä preto, že ohrozuje spoločný a osobný majetok vlastníkov a nájomcov v dome, ich bezpečnosť, zdravie a požiarnu bezpečnosť. Za haváriu sa nepovažuje taká závada, ktorú si môže vlastník, nájomca bytu odstrániť sám, resp. ktorá nebráni užívaniu bytu, domu a je možné ju odstrániť v najbližšom pracovnom dni. Závadu na spoločných častiach a zariadeniach domu je nutné hlásiť zástupcovi vlastníkov v dome. Náklady za odstránenie závad v byte, pokiaľ sa nejedná o závadu na stupačkových rozvodoch vody a odpadu, hradí zhotoviteľovi prác vlastník alebo nájomca bytu. Tieto náklady nie je možné čerpať z fondu prevádzky údržby a opráv domu. Povinnosťou pracovníka, ktorý zabezpečuje havarijnú službu je zabrániť vzniknutiu škody, a to odstavením príslušného zariadenia, prípadne privolaním poruchovej služby elektrární, vodární atď., v prípade zabezpečenia opravy vzniknuté náklady za materiál a opravu fakturuje.
KONTAKTY NA DODÁVATEĽOV V PRÍPADE HAVÁRIE V BYTE
(NEPLATÍ PRE SPOLOČNÉ PRIESTORY)
ELEKTROINŠTALÁCIA |
|
p. Labaj |
0903 813 423 |
p. Lamoš |
0907 805 191 |
p. Gurka |
0908 227 200 |
p. Šarlina |
0908 425 376 |
VODOINŠTALÁCIA, KÚRENIE |
|
p. Roľko |
0908 936 380 |
p. Calík |
0903 179 097 |
p. Kysel |
0905 543 441 |
DOMBYT Poruchová služba p. Šípka |
0903 717 105, 0905 217 447 0905 550 778 |
KANALIZÁCIA |
|
p. Kvočkuliak |
0905 164 412 |
p. Roľko |
0908 936 380 |
p. Goraus |
0905 731 971 |
DOMBYT Poruchová služba p. Šípka |
0903 717 105, 0905 217 447 0905 550 778 |
Náklady spojené s odstránením havárie v byte si hradí vlastník bytu! |
INFORMÁCIA O VOĽNEJ TELKE V KAŽDEJ DOMÁCNOSTI
(Uverejnené 30.5.2015)
OSBD MARTIN SPUSTILO NOVÝ PORTÁL.
Pre zlepšenie služieb zákazníkom spustilo OSBD Martin nový portál s názvom "POSCHODOCH.SK". Aké sú jeho možnosti? O TOM SA MÔŽETE DOČÍTAŤ TU. Trvalý, priamy prístup na portál je vytvorený na tejto stránke v sekcii "O NÁS". Váš registračný kód Vám bol doručený spolu s vyúčtovaním za rok 2013. Hľadajte ho v spodnej časti vyúčtovania.(Uverejnené 26.6.2014)
ČLÁNOK V DENNÍKU SME, O PÍSOMNOM HLASOVANÍ V DOME
Zaujímavý článok o písomnom hlasovaní prináša denník SME. Píše o pravidlách, aj o problémoch, ktoré takéto hlasovanie prináša. Celý článok si prečítajte TU. (Uverejnené 12.3.2014)
- STANOVY OSBD MARTIN
- DOMOVÝ PORIADOK
- CELÉ ZNENIE ZÁKONA 182/1993 Z.z.
- TLAČIVÁ, KTORÉ POTREBUJETE PRI KOMUNIKÁCII S BYTOVÝM DRUŽSTVOM
- OSBD MARTIN - KONTAKTNÉ ÚDAJE