Nástenka

V tejto sekcii sú umiestnené informácie, o ktorých by mal vedieť každý vlastník, alebo nájomník. Informácie, ktoré sa týkajú iba obyvateľov domu, sú prístupné až po vyplnení používateľského mena a hesla.

 

 

 


HAVARIJNÁ  SLUŽBA

UPOZORNENIE PRE UŽÍVATEĽOV BYTOV

Od 01.01.2018 sa mení spôsob nahlasovania havárií

 

Počas pracovných dní (pondelok až štvrtok) od 15.00 hod. do 22.00 hod. a v pracovný piatok od 13.00 hod. do 22.00 hod.

OSBD Martin- vrátnica

043/4241 711

 

 

Počas pracovných dní (pondelok až piatok) od 22.00 hod. do 7.00 hod., v dňoch pracovného voľna a cez sviatky NEPRETRŽITE

DISPEČING havarijnej služby

vodoinštalácia, elektroinštalácia, plynoinštalácia

0905 245 452

ELBE Výťahy, s.r.o.

Poruchová služba

0919 313 474, 0919 313 494

SPP Poruchová služba

0850 111 727

SSE Poruchová služba 

0800 159 000

STEFE Martin, a.s. Dispečing

 0800 700 707, 0918 733 757

Martinská Teplárenská, a.s.

Poruchová služba

 043/4219 462, 0910 891 119

Náklady spojené s výjazdom havarijnej služby na odstránenie závady v byte si hradí vlastník bytu!

 

 

      V zmysle Zmluvy o výkone správy („Zmluva“) uzavretej podľa ustanovení § 8a nasl. zákona č. 182/1993 Z.z. o vlastníctve bytov a nebytových priestorov v znení neskorších predpisov, podľa „Zmluvy“ ,Čl. III. Práva a povinnosti správcu, odstavec 2.2., je správca OSBD Martin povinný zabezpečiť okrem iných dodávok tovarov a služieb aj havarijnú službu.

Táto služba je zabezpečená pre vodoinštalačné zariadenia, kúrenie, elektroinštaláciu, plynoinštaláciu. Za haváriu sa považuje taká závada, ktorej odstránenie neznesie odklad, najmä preto, že ohrozuje spoločný a osobný majetok vlastníkov a nájomcov v dome, ich bezpečnosť, zdravie a požiarnu bezpečnosť. Za haváriu sa nepovažuje taká závada, ktorú si môže vlastník, nájomca bytu odstrániť sám, resp. ktorá nebráni užívaniu bytu, domu a je možné ju odstrániť v najbližšom pracovnom dni. Závadu na spoločných častiach a zariadeniach domu je nutné hlásiť zástupcovi vlastníkov v dome. Náklady za odstránenie závad v byte, pokiaľ sa nejedná o závadu na stupačkových rozvodoch vody a odpadu, hradí zhotoviteľovi prác vlastník alebo nájomca bytu. Tieto náklady nie je možné čerpať z fondu prevádzky údržby a opráv domu. Povinnosťou pracovníka, ktorý zabezpečuje havarijnú službu je zabrániť vzniknutiu škody, a to odstavením príslušného zariadenia, prípadne privolaním poruchovej služby elektrární, vodární atď., v prípade zabezpečenia opravy vzniknuté náklady za materiál a opravu fakturuje.


 

KONTAKTY NA DODÁVATEĽOV V PRÍPADE HAVÁRIE V BYTE

(NEPLATÍ PRE SPOLOČNÉ PRIESTORY)

 

ELEKTROINŠTALÁCIA

p. Labaj

0903 813 423

p. Lamoš

0907 805 191

p. Gurka

0908 227 200

p. Šarlina

0908 425 376

VODOINŠTALÁCIA, KÚRENIE

p. Roľko

0908 936 380

p. Calík

0903 179 097

p. Kysel

0905 543 441

DOMBYT Poruchová služba

p. Šípka

0903 717 105, 0905 217 447

0905 550 778

KANALIZÁCIA

p. Kvočkuliak

0905 164 412

p. Roľko

0908 936 380

p. Goraus

0905 731 971

DOMBYT Poruchová služba

p. Šípka

0903 717 105, 0905 217 447

0905 550 778

 

Náklady spojené s odstránením havárie v byte si hradí vlastník bytu!

 


 


   

 


 

        INFORMÁCIA O VOĽNEJ TELKE V KAŽDEJ DOMÁCNOSTI

V uplynulých dňoch bolo v našom dome uskutočnené vyladenie televízneho káblového rozvodu pre šírenie digitálnej pozemnej televízie D-VBT.
 
Tento balík programov môže bezplatne prijímať každá domácnosť nášho domu za podmienky :
1. že signál prijíma na televízor so zabudovaným D-VBT prijímačom, alebo cez Set-top-box pre príjem digitálneho pozemného vysielania.
 
2. že v súčasnosti nie je zmluvne viazaný so spoločnosťou MARTICO, preto že spoločnosť MARTICO využíva pre distribúciu ich signálu, nami vybudovaný kábel. Druhý koniec kábla, ktorý smeruje do vášho bytu je teda v rozvodnej skrini spoločnosti MARTICO.
 
3. že signál prijíma v zásuvke terestrialneho rozvodunie v zásuvke, ktorá bola súčasťou vybavenia bytov pri ich odovzdávaní do užívania v roku 1991!
 

(Uverejnené 30.5.2015)


OSBD MARTIN SPUSTILO NOVÝ PORTÁL.

Pre zlepšenie služieb zákazníkom spustilo OSBD Martin nový portál s názvom "POSCHODOCH.SK". Aké sú jeho možnosti? O TOM SA MÔŽETE DOČÍTAŤ TU. Trvalý, priamy prístup na portál je vytvorený na tejto stránke v sekcii "O NÁS". Váš registračný kód Vám bol doručený spolu s vyúčtovaním za rok 2013. Hľadajte ho v spodnej časti vyúčtovania.(Uverejnené 26.6.2014)

 


 

ČLÁNOK V DENNÍKU SME, O PÍSOMNOM HLASOVANÍ V DOME

Zaujímavý článok o písomnom hlasovaní prináša denník SME. Píše o pravidlách, aj o problémoch, ktoré takéto hlasovanie prináša. Celý článok si prečítajte TU. (Uverejnené 12.3.2014)



  •  

 

Thursday the 1st. Design by QualityJoomlaTemplates. JD
Copyright 2012

©